En juridisk bindende aftale mellem dig og www.doorhouse.dk  er først indgået, når du modtager en faktura pr. e-mail. Indtil du modtager en faktura, er www.doorhouse.dk berettiget til at annullere din ordre helt eller delvist, f.eks. som følge af graverende pris- og tekstfejl eller udsolgte varer, og hvis det sker, vil du naturligvis blive underrettet herom pr. e-mail.

Når du har afgivet en ordre på www.doorhouse.dk vil du automatisk modtage en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt. Denne e-mail er alene en elektronisk kvittering for, at vi har modtaget din ordre, og der er ikke på dette tidspunkt indgået en juridisk bindende aftale mellem dig og www.doorhouse.dk.

Når du har afgivet en ordre på www.doorhouse.dk vil du automatisk modtage en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt. Denne e-mail er alene en elektronisk kvittering for, at vi har modtaget din ordre, og der er ikke på dette tidspunkt indgået en juridisk bindende aftale mellem dig og www.doorhouse.dk.

1. Generelt

Nærværende handels- og leveringsbetingelser gælder for alle køb foretaget på www.doorhouse.dk og er derfor udelukkende omfattet af regler og betingelser gældende herfor. For erhvervskunder og projektkunder gælder endvidere de aftalte almindelige salgs- og leveringsbetingelser.

Alle kontrakter indgåes på dansk og der er ikke indgået bindende købsaftale med Doorhouse ApS, før der er modtaget ordrebekræftelse herfra.

DoorHouse forbeholder sig retten til, at til enhver tid og uden grund, at afvise salg med videresalg for øje, uagtet annoncering, skiltning, lagerbeholdning m.v.

2. Priser

Priserne på www.doorhouse.dk er dagspriser, angivet i danske kroner og inklusive 25% moms for privatkunder og ex. moms for erhvervs- og offentlige kunder, med mindre andet er angivet. De angivne priser gælder kun for ordrer til levering i Danmark, ikke omfattende Grønland, Færøerne og ikke brofaste øer. Der tages forbehold for evt. afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl.

Alle priser er angivet i danske kroner, inkl. moms.

Fragtprisen er afhængig af de varer, der bestilles. Fragtprisen vil altid fremgå af din indkøbskurv.

3. Betaling

De mulige betalingsformer på www.doorhouse .dk er:

  • Dankort
  • VISA
  • VISA Elektron
  • Master Card
  • DoorHouse Service erhvervskort

Der tages ikke gebyr ved betaling på www.doorhouse.dk og beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes. Det skal bemærkes, at der aldrig kan trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. 
DOORHOUSE bevarer ejendomsretten til de solgte varer, uanset om levering har fundet sted, indtil hele købesummen og eventuelle renter og/eller gebyrer er betalt.

Rabatter i alle former kan ikke kombineres. 

Der er ikke mulighed for forudbetaling, idet kundens retsstilling her, er væsentlig dårligere end ved andre former for betaling. 

For at handle på www.doorhouse.dk skal du være fyldt 18 år og være i besiddelse af et gyldigt betalingskort.

Ved betaling med bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

4. Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret. Det betyder, at du kan fortryde dit køb i op til 14 dage efter, at du har modtaget varerne. Ved uåbnet emballage.

Ordren skal sendes retur senest 3 måneder efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Husk altid at vedlægge kopi af købsfakturaen, med tydelig angivelse af det oplyste returnummer.

Bemærk, at varer der sendes retur uden porto, pr. efterkrav eller uden omdeling, nægtes modtaget af DoorHouse ApS

 

Ingen fortrydelsesret:

Følgende køb kan ikke fortrydes: Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

Fx Maling som er tonet kan ikke fortrydes.

Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,

5. Annullering af ordre

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse/faktura fra DoorHouse, og er din ordre endnu ikke effektueret af DoorHouse, kan du annullere din ordre ved at kontakte vores kundecenter.

6. Levering, Leveringstid & Omkostninger

Leveringstiden er 0 – 3 hverdage på alm. lagervarer. 
Leveringstiden for vare mærket med “Levering direkte fra leverandør” kan variere fra 3 – 10 dage. Se venligst under det enkelte produkt.

Kontakt os hurtigst muligt hvis varen lider af en skade. Er varen/emballagen beskadiget, kan du enten nægte modtagelse, hvorefter fragtmanden tager pakken med retur. Vi skal herefter kontaktes. Du kan også modtage pakken, men kvittere på fragtbrevet “Modtaget med forbehold” og indholdet af pakken kan tjekkes efter fragtmanden er gået. Opdager du først skaden, efter du har åbnet pakken, skal du henvende dig hos os.

Det er vigtigt at emballagen bevares for evt. senere besigtigelse af transportør. Synlige defekter eller mangler bør anmeldes til www.doorhouse.dk  på leveringsdagen eller senest dagen efter

Alle leverancer leveres til første dør i stueetagen, rampe- eller gadeplan, www.doorhouse.dk  leverer kun i Danmark, ikke brofaste øer dog mod tillæg og ikke omfattende Grønland og Færøerne.

Levering af varer anses for sket, når fragtmanden har leveret varen på bestillingsadressen, og kunden har modtaget varen. Vælges det, at varen må stilles, har du selv ansvaret for varen, så snart fragtmanden har stillet varen på modtageradressen. Skulle du ikke være der til at modtage en vare, som ikke må stilles, vil varen blive forsøgt leveret igen efter aftale med dig. www.doorhouse.dk  afholder omkostninger ved 1. genudkørsel af varen, derefter betaler kunden efterfølgende genudkørsler.

Vi er samarbejde med følge transport (fragt) firmaer

  1. Brink Transport
  2. GLS
  3. DAO
  4. Bring
  5. DHL
  6. Danske Fragtmænd

Fragtprisen er afhængig af de varer, der bestilles.

Fragtprisen vil altid fremgå af din indkøbskurv.

www.doorhouse.dk   benytter både pakkedistributør og fragtmand.

Ved mindre varer op til ca. 20 kg. vil pakkedistributør som udgangspunkt benyttes, hvorimod større varer og palle gods leveres med fragtmand. www.doorhouse.dk afgør alene hvilken fragtmetode der anvendes til den pågældende forsendelse.

Priser for levering af pakker:                kr. 69,- (55,20 excl. moms) pr. pakke

(med mindre andet er angivet på varen)

Priser for levering af paller:                  fra kr. 299,- (239,20 excl. moms) pr. palle

(med mindre andet er angivet på varen)

 

Fejllevering

Hvis DoorHouse Webshop har fremsendt en forkert vare i forhold til kundens bestilling, refunderer DoorHouse Webshop portoen/fragten i forbindelse med kundens returnering af den fremsendte, forkerte vare til DoorHouse Webshop ved at indbetale beløbet til den kreditkort-konto, hvorfra der er sket betaling. Hvis kunden returnerer varen til et af DoorHouse byggemarkeder, refunderes portoen/fragten kontant til kunden.

7. Afhentning

Kunden kan ved bestillingen vælge “afhentning”, som derefter kan foretages afhentningen i DoorHouse Glostruo Hovedvejen 206 – 2600 Glostrup

DoorHouse Webshop sender en e-mail til kunden, når varen er ¨Klar til afhentning¨

Ved afhentningen skal kunden fremvise email samt gyldig billedlegitimation. Varer bestilt til afhentning skal være afhentet senest 30 dage efter meddelelsen til kunden om “klar til afhentning”, hvorefter kunden har fortabt enhver rettighed vedrørende købet.

8. Reklamation

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, vil lavprisvvs.dk tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, om du skal have pengene tilbage eller evt. have afslag i prisen, alt afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

www.doorhouse.dk  skal kontaktes inden varerne sendes retur. Hvis varen er blevet skadet under transporten, er det bedst at klage omgående.

www.doorhouse.dk  kan ikke holdes ansvarlig for vare, kunden selv har givet sit samtykke på “må stilles uden kvittering”.

Hvis du har fået defekte eller fejlleverede varer, eller ønsker du at reklamere over en vare, anbefaler vi at du benytter vores reklamationsformular, med angivelse af fejlen og kopi af den oprindelige kvittering, for at give en hurtigere sagsbehandling. Efter du har benyttet vores reklamationsformular til at oprette en reklamation vil du blive kontaktet af DoorHouse hurtigst muligt. Vi vil herefter give dig instruktioner om den videre proces.

Vi anbefaler på det KRAFTIGSTE at du ikke tager en vare i brug, før reklamationen er færdigbehandlet.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

9. Retur Palle

Husk at hvis du har fået leveret din vare på en Europa palle og er blevet opkrævet 168,75 DKK i forbindelse med køb af din vare, så får du 124,87 DKK retur, når du afleverer den brugte palle i din lokale Silvan butik. Gælder ikke for engangspaller hvor du ikke har betalt et gebyr pr. palle i forbindelse med køb af din vare.

10. Forbrugeraftaleloven

Din ordreafgivelse og dit køb ved DoorHouse ApS via internettet er underlagt almindelig dansk lovgivning. Læs om sikkerhed og dine rettigheder når du handlet på internettet: www.forbrug.dk

Klageadgang
Hvis du er utilfreds med varen, du har købt og ikke er enig med vores Kundeservice om en fornuftigt løsning.

Du har adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet, Klager kan rettes til Forbrugerklagenævnet, Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, www.forbrug.dk.

Kundeservice

Telefonerne er åbne mandag til fredag fra kl. 8.00 – 17.00 tlf.nr. 43 64 14 88.
Spørgsmål til kundeservice sendt pr. e-mail vil så vidt mulig blive besvaret på hverdage i tidsrummet 8.00 – 17.00. Henvendelser modtaget efter 17.00 vil først blive besvaret næstfølgende hverdag, kontakt kundeservice på e-mail info@doorhouse.dk

Hovedvejen 206
2600 – Glostrup
Mail: Info@doorhouse.dk
CVR: 37 38 24 93
Tlf: 43 64 14 88

Alt i døre, fliser, bademiljø, VVS og maling